Jdi na obsah Jdi na menu
 


TECHNIKA - RELAXAČNÍ DÝCHÁNÍ

13. 8. 2011
TECHNIKA RELAXAČNÍHO DÝCHÁNÍ
2x denně v období většího emocionálního vypětí, úzkosti. Tiší srdeční arytmie, snižuje vysoký krevní tlak, klidní zažívací potíže i nespavost.: 
Cvičit můžete vsedě s rovnými zády, vleže na zádech nebo i při chůzi.
Jazyk opřete o patro a mějte ho tam během celého cvičení.
Vyděchněte plně ústy a vydejte slyšitelný zvuk. Pokud máte potíže s vydechováním, když je jazyk na patře, sešpulte ústa. Brzy přijdete na to, jak to dělat.
Pak ústa zavřete a na čtyři doby se přiměřeně a potichu nadechněte nosem.
Na sedm dob zadržte dech.
Potom na osm dob vydechněte slyšitelně ústy.
Opakujte čtyři celé cykly, pak dýchejte normálně. Později můžete zvýšit na osm cyklů.
Rychlost provádění není důležitá, důležité je dodržet poměr 4:7:8 pro nádech : zadržení : výdech
Zdroj: Weil – Spontánní vyléčení
 
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< červen / 2018 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 192912
Měsíc: 2473
Den: 80