Jdi na obsah Jdi na menu
 


CVIČENÍ NA OMLAZENÍ A PRODLOUŽENÍ ŽIVOTA

13. 8. 2011

Fyzické cvičení

Za účelem omlazení a prodloužení života. Zvyšuje vitalitu organismu na všech úrovních a omezuje zranitelnost vůči duchovním útokům. Pokud se cvičí denně, pomáhá cvičení vybudovat zdravé jádro, které obnoví a udrží zdraví těla, mysli, a ducha. Vyvažuje a harmonizuje, navozuje stav harmonizace a uvolnění, ideální pro meditaci.
Jako kulisu si můžete pustit meditační hudbu, či vaši oblíbenou pomalejší píseň. Každé cvičení začínejte tím, že se na několik vteřin vzpřímeně postavíte a zhluboka se několikrát nadechnete. Měli byste být bosi a na sobě mít oděv.


CVIČENÍ PRVNÍ

1. Posaďte se a nohy roztáhněte do šíře ramen. Dívejte se před sebe.
2. Napřimte páteř a zvedněte obě ruce do výše ramen.
3. Ohněte lokty do tvaru L, přičemž prsty míří vzhůru a dlaně jsou otočeny směrem od hlavy. Pomalu a zhluboka dýchejte a tuto pozici udržujte tak dlouho, jak to zvládnete.
4. Uvolněte se, svěste paže a postavte se.


CVIČENÍ DRUHÉ

1. S nohama rozkročenýma do šíře ramen a špičkami směřujícími kupředu se posaďte do dřepu.
2. Sepněte dlaně a lokty mezi kolena. Zatlačte do chodidel, ruce směřují vpřed a pohled dopředu.
3. Pomalu a zhluboka dýchejte a tuto pozici udržujte tak dlouho, jak to zvládnete.
4. Uvolněte se, svěste paže a postavte se.


CVIČENÍ TŘETÍ

1. Lehněte si na břicho. Ruce si dejte pod oblast žaludku, dlaně položte na podlahu, přičemž palce a ukazováčky spojte do tvaru srdce.
2. Zvedněte se na rukou a nohou, jako byste dělali klik. Prsty u nohou by měly být napřímené, takže váha těla spočívá na palcích u nohou. Napněte tělo od krku až po paty.
3. Dívejte se dopředu a snažte se udržet dech pomalý a pravidelný. Pozici udržte tak dlouho, jak se vám podaří, pak si pomalu lehněte na podlahu.


CVIČENÍ ČTVRTÉ

1. Postavte se s nohama rozkročenýma do šíře ramen, s prsty směřujícími dopředu.
2. Upažte do výše ramen, dlaně směřují k zemi.
3. Dívejte se vpřed, a pak stočte panenky směrem nahoru, jako byste se chtěli podívat na strop, ale hlavou nehýbejte.
4. Natáhněte prsty u rukou. Dýchejte pomalu a zhluboka a vydržte v této pozici co nejdéle.
5. Uvolněte se a svěste paže. Možná pro vás bude nejpříjemnější si dlaně přitisknout k srdci, jako byste se modlili. Uvolněte oči, hlavu a ramena, a veškerá napětí a emoce nechejte odplynout. Toto cvičení může zasáhnout hluboké části vaší duše a uvolnit potlačené emoce. To je pozitivní efekt a měli byste mu nechat volný průběh.

ze stránek Tety Kateřiny http://www.tetakaterina.cz/140-cviceni-tela/631-fyzicke-cviceni.html

 
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< červen / 2018 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 192912
Měsíc: 2473
Den: 80